Поставки на експорт української продукції до Японії виросли на 31% в 2018 році

У 2018 році Україна експортувала до Японії продукції АПК на $112,7 млн, що на 31,4% більше 2017 року ($85,8 млн).

Це опублікувала на своїй сторінці в Facebook в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева.

Вона прокоментувала, що в Токіо розпочалася виставка FOODEX 2019, в якій Україна вперше представлена національним стендом за підтримки FAO, EBRD. На виставці беруть участь 16 українських виробників. Японія є надзвичайно цікавим для нашої країни ринком збуту та ринком у фокусі відповідаючи секторальної експортної стратегії.

ТОП-5 позицій експорту продукції в Японію за 2018 рік:
- тютюнові вироби – $71,2 млн (10,5 тис. т);
- ячмінь – $22,4 млн (120,6 тис. т);
- пшениця і суміш пшениці та жита – $12,2 млн (69,1 тис. т);
- шоколад і продукти, що містять какао – $2,2 млн (777 т);
- томати, приготовлені або консервовані – $985 тис. (1,4 тис. т).

Ольга Трофімцева уточнила, що Японія ввозить в країну значні обсяги харчової продукції щороку, тому Україна має всі можливості бути країною-стратегічним партнером для Японії з точки зору забезпечення продовольчої безпеки.

ТОП-5 позицій імпорту продукції з Японії за 2018 рік:
- ефірні масла – $4,5 млн (140 т);
- продукти для приготування соусів і готові соуси – $550 тис. (285 т);
- спирт – $289 тис. (11 т);
- хлібобулочні і кондитерські вироби – $180 тис. (22 т);
- жива і морожена риба – $163 тис. (49 т).

Нагадуємо, що за результатами січня 2019 року поставки на експорт української агропродукції виросли на 23% ($321 млн) і склали $1,7 млрд.

2019 © Усi права захищенi.
Телефонуйте нам:
+38 (044) 580-0-580
08600, Київська обл., м. Васильків, вул. Володимирська, 22-А